Skojskoj

Hittade denna artikel på pappers framsida! Nice is all I can say. Trevligt att läsa om andra runt omkring i världen!
Tänkte tipsa om härliga Joanna i Buenos Aires och ljuvliga Silva i LA.
Maria tyckte ja sku skriva om hu mycke jag kommer att sakna henne. Det inlägget får du sen ifall ja saknar dej ;)…
Njaa mest kommer jag nog sakna familj, pojkvän, vänner och tro eller ej men finsk mat, salmiak typ.. HBL, lite brändö gymnasium och folket där. Hmm säkert också ljuvliga kaffemaskinen som snart blir min.. (Nespresso, med kapslar. Så gott!!!)
Förövrigt har jag skrattat ihjäl mej under skoldagen, kollade alla namnsdagar. Inte visste jag att man kunde heta saker som STYRbjörn eller Torgny.

Mycket råddigt inlägg, med mycket länkar. KOLLA IN DOM 🙂

bjuder på en bild av mej och imsse

5 thoughts on “Skojskoj

Kommentera

