Last 7days, och den oändliga mängden av stress…

Rubriken säger allt. I morgon är det en vecka kvar, vart har tiden farit?
Jag börjar så småningom inse att jag är på väg, (vadå det var på tiden..). Känslomässigt är det ganska jobbit, är nog super glad och förväntans full såklart! Men jag kan ändå inte låta bli att tänka på allt som blir kvar här och hur jobbigt det blir att säga hejdå. Nu förstår jag verkligen varför jag skjutit undan alla tanka på att åka så pass länge! Borde väll fortsätta så ända till tisdagen :D. Kan ennu passa på att berätta att jag ser mardrömmar om att jag inte ennu börjat packa.. Nåå nu slutat med angst och lite info istället!

På tisdagen den 24.1 har jag träff på flygfältet kl 15.00 med resten av gänget. Med skitfula brandgula (haha rimm) reppun. That’s right, reppun. Och den ursnygga röda t-skjortan.. he he
Kl 17.10 lyfter planet mot London där vi träffar alla andra europeer som flyger till Australien eller Nya Zeeland wautsi.. 23.55 finsk tid bär det av via Singapore till Sydney! Där efter säkert ennu nåt flyg? Fick också veta att hon som följer gruppen down under är från Sverige. Jee modersmål hö hö. Jåå landar den 26.1 den dagen har två betydelser, Australien får njuta av världens ljuvligaste människa i 10mån och Australia Day som är typ som vi firar självständighetsdag. Antar att alla festligheter är för det första alternativet 🙂

BAROOGA, blir min nya hemstad från och med nästa vecka! (om ni vill ha mera info så släng en kommentar till MARIA hon har googlat info vad ja har förstått och fått höra)

The host family, har 3 barn alla i min ålder vike blir roligt 🙂 har talat me dom på facebook och verkar faktist super! En jätte sportig familj, verkar som om netball blir min nya gren va de nu sen e, e en annan historia :D..

Skolan.. Den ja, en privatskolan. Lovar att sätta in en bild sen på uniformen så får ni glädje i kylan! Appråpå väder! (Barooga är så litet att foreca int hitta de.. Haha wheere aam I going 😀 )
Shepparton en storstad som ligger nära!

På Lördag var det avskeds-19års-fest hos oss! Hadde jätte rolit, hoppas att alla som va här också tyckte de 🙂 Hadde superfattit me bilder på min kamera men nåjåå,

Ninnu o Maija mina gamla goa vänner!

 

Tillsist Johan, världens bästa bror. Som höll ett tal som va perfekt, deva just så Johan som de bara kan vara 🙂

 

Nu borde det bli provläsning men fåår see.

Dessutom lova Maria att ja ska blogga mera, så vi får väll höras alla 800 läsare där ute!

2 thoughts on “Last 7days, och den oändliga mängden av stress…

  1. JEEEE bra Anna! :)::)) Ush ja saknar dej ren när ja läste dehär, fast du e typ 1 km ifrån mej. Hahah jåå aussina håller megabileen när du kommer såklart! Kela att om mindre än 10 dagar e du i solen bland alla kengurun. This is c r a z y!!!

Kommentera

