Tredje lördagen i Australien

Idag gjorde ja lite shopping och så va vi på lunch me Anna i stan. köpte en ny skolväska eftersom alla använder reppun o ja kände mej lite utanför me min ”handväska” va man nu kallar de! Nåå här finns en jätte bra butik me massor australien-hipster märken (om man nu kallar dem de) såndä tumblr kläder ni vet… Ganska dyrt fast de ju bra kvalitet, nå ha inte spenderat alla mina pengar där ennu men det blir väll sakta men säkert… Åkte inte ti Melbourne som ni säkert märker men de blir nog av senare.. Ska imoron till en djurpark o se på alla exotiska djur haha 😀 blir skoj.

Skolan har gått jätte bra, tycker om den! Lunchen e nog det bästa som finns man antingen tar med hemifrån eller så kan man köpa mat i skolans canteen… Dom har färska fruktsallader me typ vattenmelon jordgubbar kiwi etc… (haha detaljer detaljer) och massor annat gott! Åt en schnitzel and gravy roll här en dag, (heaven i en semla). Okej enough om mat 😀

Ämnen jag har är media, english, P.E, health och psychology! Alla är helt kiwa, fast vi ser på silence of the lambs i media som e sjukt äcklig o skrämmande jag borde se filmen själv som läxa eftersom alla andra ren har sätt den o vi analyserar den på timmarna. Men jag vågar int! Så ja kissar lite i byxona alltid på lektionena hahah! Annars är nog P.E min favorit! Vi har ett eget year12 utrymme i skolan ( tänk ek-cafe) så de kiva me kök o allt!

Måste ennu tillägga att skoluniform e nog nästan skönt för allt går så snabbt på morgonen, ska visa bilder bara madi hittar dom på nån minnesticka…

Hoppas ni alla har det jätte bra 🙂

Min nya reppu jeeee

One thought on “Tredje lördagen i Australien

Kommentera

