Regn, regn

De har regnat hela veckan, men helt skönt me omväxling (hehe)

På lördag var det Gemmas 18års födis, som va rolit! Vi va ute hela festen me dansgolv o stora kajaren, deva super… Kände mej fånigt lycklig dansandes me nya vänner mitt på natten i 30grader 🙂 temat var klä dej enligt något som börjar på samma bokstav som ditt namn, därför bilden i förra inlägget!

Fick post på måndag, allt kom på en gång. Så tack för det!

Sedan har jag släppt loss den innersta nörden i mig: fick ett B i mitt engelska prov (!!!!) haha bättre än över hälften i min klass, så hälsningar bara ti alla engelska lärare höhö… De var typ samma sak som textkompetens bara att creative writing 😉 WINNING

Har också spelat netball som nog är ganska okej, har bara lite problem eftersom man inte får ta någo steg med bollen, eller någon kontakt med motståndaren, nåå de kommer väll!

Brände mej första gången förra veckan på swimming sports, höll på o dö hela dagen för de var så hett… Märkte under dagen att jag nog inte sen heller är för cool för att använda hatt, de är egentligen ganska skönt… Blev trea i 50m freestyle, och mitt lag vann relay lätt som en plätt!

OCH !

Den 13.3 skall jag till Melbourne på Taylor Swift konsert wohoo, har nog int lyssna på henne på länge men why not, Melbourne baby!!!!!

felt like christmas

Kommentera

