Kamel

Igår var vi tillbaka i skolan vilket var helt najs, har släppt loss min innersta nörd också fick ett A i mitt health prov utan att läsa,(winning) börjar verkligen tro att finlands skolsystem är bättre än några andra länders… Kvällen spenderades först på gymmet och sedan friday night footy, efter det häng med kompisar.

Idag har jag ridit på en kamel, jep tro det eller ej men tollo som jag var hadde jag telefonen och allt annat med en kamera i bilen.. Varit och tränat ätit kebab och frozen yoghurt med Anna över mycket skratt och lite gossip.

Nu skall vi äta tortillas och se på film med madi och nathan, woopwoop.

Kommentera

