Påsken är häär

… men mitt paket har inte kommit 😦 antar att några glada tull män sitter o shaggar ägg för fulla muggar.

Har nyss kommit hem från netball som var mui bien, fick min dress haha tänka sig att hoppa om kring på en plan med en klänning lolzz. Riktigt snygg är den faktist, första matchen nästa veckoslut jeeje!

Var för några dagar sen hos min kompis steph som har miljoner olika djur bland annat

tattadadattataaaa

en kenguru bebo eller joey som dom kallas.

Imorgon är det lång fredag då äter man fisk(?) jeps. Sen ska vi nånstans med familjen över påsken, min host-mammas barndoms hus som dom försöker sälja nåå vi ska fira påsk där o träffa olika människor antar jag.

Har inte så mycket att komma med just nu, njut av påsken (lider inombords av att inte få pappas påsk mat i år 😀 haha) och ät mycke ägg! :):)

2 thoughts on “Påsken är häär

Kommentera

