Hej å hå

Först spola tillbaka tiden till MÅNDAG då jag skrev detta egentligen…

Gick inte till skolan idag känner mig lite sjuk och sov inte mycket förra natten, helt skönt tillbaka och sova genast då jag vaknat upp sen sov jag nog riktigt fint. Vet inte om det bara är jag men när man är sjuk och inte har sovit typ alls under natten så varför får man sömn sen genast när man stigit upp och går tillbaka och sova? Nojaa blabla, såg filmen The Vow när jag vaknade helt bra film fast jag tyckte nog inte så mycket om slutet. Har inte gjort något allt för speciellt på sistone var i skolan hela förra veckan som gick hur snabbt som helst som alla veckor tycks gå. Hörde det börjar bli vår/sommar där hemma 🙂 jeejee. Skypade igår med mamma, pappa och lite med Johan det gjorde vi senast för en månad sedan. Lika kiva som alltid! Sen fortsatt jag med några andra efteråt. På tal om ingenting så behöver jag ett tema för mitt slutprojekt i media, har nån några ideer? (de e foto som gäller)

Kom äntligen ihåg att ta min minnesticka med till skolan så nu har ja lite bilder också. Vi sku fota enligt temat rush hour. Lite random bilder

Är ennu också helt fibois av att se människor med skoluniform haha de bara så roligt.

Bitch please I’m fabulous— haha not, mera ”speak in your funny accent”

Och här i princip hela min klass.

Nå idag (onsdag) var alla lediga p.g.a. ANZAC day. Dag då man kommer ihåg de som dött i krig. På söndag är det Melbs igen för att se VIXENS netball! Sen blir det klänning shopping, har många fester på kommande (fame) 😉 lol

Puss och kram allihopa, och förlåt för att ja e så lat med att blogga!

 

följ mej på instagram jookos, sarastoanna

Kommentera

