Tjeeeeena

Nå fick lite feedback om dålig uppdatering så här kommer de för hela slanten!

På sistone har det nu inte hänt så mycket speciellt men, för några veckoslut sedan van mitt netball lag vår första match woopwoop! Haha nä de lite roligt för vi e så dåliga egentligen… Sen var det en 18års fest med black and white tema! Fast vi avslutade kvällen nog på en annan fest med neon tema!

Sen var det en till skolvecka fast vi hade ledigt torsdag-fredag så det var ganska skönt :). På lördagen var det en annan kompis 18års födelsedag med temat dress to impress! Vet nu inte om jag nådde kriterierna eller inte höhö. Men kan nu ennu passa på att skriva här att min hårstil den såkallade ”sockbun” hade en riktig socka i sig. Joo fråga inte hur eller varför men Gemma min stylist klippte sönder en socka o trolla fram den. Jätte lyckad fest med super glatt födis barn! Kvällen avslutades med prov på nattlivet och kebabkiosk.

Energy strips haha

Blaisey

Ananananaana

Födelsedags barnet!

Detta veckoslut har varit en quiet one, spelade poker igår med boysen och måst säga att jag vann helt 100-0, var själv shockad men va kan man göra om man e bäst.

Idag var jag på gymmet och så skypade jag med mamma och pappa och johan! Världens bästa Johan som blev student igår! Stoltaste systern nånsin. Har på första gången ordentlig hemlängtan (all överlopps mat från festen)… Oh man

Hade göj alla! (Om nån nu mera läser min blogg)

One thought on “Tjeeeeena

Kommentera

