Jee

Nå hej hej

För fast hur länge sen var vi till melbourne o se på footy och lite annat också, här är nu bilder som nån tjatat över.

essendon vs sydney swans

Nästa dag, st kilda&brighton

Det var jätte kallt denna jag eller nojaa 10grader, men de tycker ju alla här att e freezing. Rikit kivoga ställen båda två 🙂

Sen lite random bilder, fick en systemkamera från skolan för att fota mitt media projekt lol.

Snyggo haha

Sen har vi gjort massor flickiga saker

Sen kan ja visa min fina vägg me massor kort o grejs

Förra veckan färgade jag mitt hår och klippte lite 😀

Just nu har vi lov, har inte gjort någo super speciellt. Varit o bowla och på leffa o lite här o där, tog även det bästa ut av nattlivet här haha inte något att hänga i julgranen kan jag säga men en gubbe trodde jag var nicole richie så det va lite roligt. Detta veckoslut var jag på en annan 18års fest som var jätte roligt, har aldrig mått så illa som jag gjorde igår ha. Hoppas alla hadde en solig och fin regatta o midsommar o allt sånt. Nästa vecka är det vår katamatite bal! wee.

Kommentera

