Gold Class

På tisdagen åkte jag och anna till melbourne för shopping och annars bara! Köpte en jätte fin klänning som jag ska ha på Lördagen så ja kan sätta en bild sen :). Dagen gick nu int bara ut på shopping utan vi gick också på bio – gold class. Såndä hullu lounge soffor me filtar som man kunde luta framåt o bakåt, och så kunde man beställa in mat under i filmen eller före den så att den kommer in mitt i filmen osv, deva en upplevelse hade problem att stiga upp ur soffan sen fö deva så bevämt haha 😀 såg snow white and the huntsman som var rikit bra!

Igår bakade vi lite och tränade, jag och olivia klädde ut oss ti araber och tog ”mugshots” hahah. Idag ska vi till Shepp och påkvällen blir de netball och middag på klubben.

Sen hitta jag detta i matbutiken

Lagade

Okej dehär e nu mest på skämt för vi va på kenguru jakt (okej int nåt vi brukar göra men vi hadde int nå bättre att göra..)

😦

Kommentera

